I look in the sun and I look in the mirror

shululu ! idag så fick vi tillbaka våra spanska prov :) Jag hade två fel, men annars helt felfritt. På torsdag så har vi engelska prov och på fredag så har vi matte prov. Annars så är det inga läxor :) Imorgon kommer bli en toppendag ! Efter skolan så ska jag åka till nacka och där träffar jag Johan . Sen så kommer vi shoppa, och sen så åker jag hem . Och när jag har kommit hem så ska jag träna lite engelska och matte. SEN blir det DESPERATE HOUSEWIVES :DD hmm . Jag undrar ifall Susans dotter verkligen dog .... :o hoppas att hon inte gjorde det ...


love love love

Postat av: Timeslip

Wow, gillar din header

2009-10-12 @ 22:48:08
Postat av: Anonym

Hej! gud vad vad fin header. du får visa mig sedan någon gång//// Hanna

2009-10-14 @ 15:16:37

Kommentera här sötnos

Vad heter du ?
Remember me

E-postadress: ( visas ej )

Vad heter din blogg ? <3


Trackback
RSS 2.0